Wednesday, February 24, 2016

Devoir à domicile

1. à նախդիրը(ցույց է տալիս տեղը, ուղղությունը,պատկանելիություն, ձևը) միաձուլվելով որոշյալ հոդերի հետ ստանում ենք միաձուլված հոդերը`
  
 

à+la= à la
à+l' = à l'
à + le =au
à +les = aux
 à նախդիրը համապատասխանում է հայերենի -ին վերջավորությունը`
 

je donne le stylo à Lili -ես տալիս եմ գրիչը Լիլիին:
 
 
Complétez par l'article défini + la préposition "à"(լրացնել միաձուլված հոդերով և թարգմանել).   

Exemple:     Il va au théâtre

- Il téléphone au médecin (le)
                                 Il va  au banque (le)
- Ils jouent aux cartes
                                - Elle va à l'opéra
- Ils vont à l'école                       
                               - Elle donne des bonbons aux enfants
- Demandez à l'employé 
                                - Le professeur parle aux élèves
- Il pense aux vacances
                                - Ils vont au café (le)
- Elle achète une tarte aux fraises
                                - Demandez au guichet n°2 (le)


2.Թարգմանել
J'aime
la mer-ծով
le soleil-արև
les coquillages-խեցիներ
nager-լողալ
le sable chaud-տաք ավազ
 les chateaux-դղյակներ
les bateaux-նավեր
vivre-ապրել

J'aime la mer-Ես սիրում եմ ծովը,
J'aime le soleil-
Ես սիրում եմ արևը,
J'aime les coquillages-
Ես սիրում եմ խեցիներ,
J'aime la plage-
Ես սիրում եմ լողափ:

aimer c'est nager-Սիրել դա լողալն է:

J'aime le sable chaud-
Ես սիրում եմ տաք ավազը,
j'aime les chateaux-Ես սիրում եմ դղյակներ,J'aime l'eau-Ես սիրում եմ ջուրը,J'aime les bateaux-Ես սիրում եմ նավերը

aimer c'est vivre.-Սիրել դա ապրել է:


No comments:

Post a Comment