Առաջադրանքներ
1. Անծանոթ բառերը դուրս գրի՛ր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
1. Անծանոթ բառերը դուրս գրի՛ր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
վեհափառ-բարձրապատիվ, ծիծղուն-միշտ ծիծաղկոտ,սեգ-հպարտ,չընաշխարհիկ-անզուգական:
2. Գրավոր պատմի՛ր ստեղծագործությունը:
2. Գրավոր պատմի՛ր ստեղծագործությունը:
Ճերմակ
ամրոցի բարձրագահ արքան մի երկիր ուներ ծիծաղկոտ, կապուտակ երկնքի նման:Նա մի
չնաշխարհիկ աղջիկ ուներ, այնքան գեղեցիկ, որ ոչ մի որսկան չէր տեսել նման գեղեցիկ
եղնիկ Մթին սարերում:Այդ աղջիկը զարդարում էր իր հոր կյանքը և սարերը:Աղջիկը
մեծանում է, և գալիս է ամուսնանալու ժամանակը:Փարվանա արքան ուղարկում է իր ուրախ
դեսպաններին ամեն ամրոց,ամեն արքունիք, որ քաջեր գան և ցույց տան իրենց ուժը: Ով
որ ամենահամարձակը կլինի, նա էլ կդառնա իրենց փեսան:
3. Նկարագրի՛ր այդ ուրիշ աշխարհն ըստ ստեղծագործության:
Ուրիշ աշխարհը ուներ բարձր սարեր:Ուրիշ աշխարհը Ջավախքից էլ բարձր էր:
4. Նկարագրի՛ր և բնութագրի՛ր արքայադստերը:
Նա չնաշխարհիկ էր,եղնիկի պես գեղեցիկ:
Նա շատ հպարտ էր և նա ցանկանում էր ոչ թե հարստություն, այլ իսկական սեր:
5. Քո կարծիքով ո՞ր կերպարն է ավելի ամբողջական: Պատճառաբանի՛ր:
Իմ կարծիքով ամբողջական է երկիրը որովհետև այնտեղ շատ է պատմում երկրի մասին:
Իմ կարծիքով ամբողջական է երկիրը որովհետև այնտեղ շատ է պատմում երկրի մասին:
6. Բացատրի՛ր.
ա) Գուցե, հայրի՛կ, տկար լավին
ա) Գուցե, հայրի՛կ, տկար լավին
Հաղթի մի վես տմարդի,
Բայց չի կարող լինել երբեք
Նա սիրելին իմ սրտի…
Բայց չի կարող լինել երբեք
Նա սիրելին իմ սրտի…
Գուցե մի հիվանդի հաղդի մի ուժեղ տղամարդ բայց
նրան ես եմ սիրի:
բ) Ես նրանից հուր եմ ուզում,
Անշեջ հուրը սրբազան,
Ով կբերի անշեջ հուրը,
Նա է ընտրած իմ փեսան…
Նա ուզում էր հուրը անշեչ հուրը որը իրենց
սրտերում էր,ով կբերեր այդ հուրը նա էլ կդառնա փեսա:
7. Վերնագրի՛ր ստեղծագործության մասերը:
1.-<<Ուրիշ աշխարհ>>
2.-<<Կտրիճներ>>
3.-<<Անմար կրակ>>
4.-<<Դժբախտ արքայադուստրը>>
8. Ինչո՞ւ է ստեղծագործությունը կոչվում
<<Փարվանա>>:
Երկիրը կոչվում է <<Փարվանա>> որովհետև երկրի անունն էր <<Փարվանա>>:
Երկիրը կոչվում է <<Փարվանա>> որովհետև երկրի անունն էր <<Փարվանա>>:
9. Ո՞րն է ստեղծագործության հիմնական ասելիքը:
Իմ կարծիքով ասելիքը այն
է որ կան բաներ որ ամեն ինչից թանկ է և պետք է հասկանալ այդ ամենը:
10. Ո՞րն է ստեղծագործության.
ա) ամենագեղեցիկ,
10. Ո՞րն է ստեղծագործության.
ա) ամենագեղեցիկ,
Ասում են, էն թիթեռները,
Որ գիշերվա խավարում,
Որտեղ ճըրագ, որտեղ կըրակ,
Որտեղ լույս է հենց վառվում,
Հավաքվում են, շուրջը պատում,
Մեջն են ընկնում խելագար,
Որտեղ ճըրագ, որտեղ կըրակ,
Որտեղ լույս է հենց վառվում,
Հավաքվում են, շուրջը պատում,
Մեջն են ընկնում խելագար,
Ասում են, թե էն Փարվանա
Ջահիլներն են սիրավառ:
Ըշտապելուց թև են առել,
Դարձել թեթև թիթեռներ,
Ջահիլներն են սիրավառ:
Ըշտապելուց թև են առել,
Դարձել թեթև թիթեռներ,
Ու տակավին հուր տեսնելիս՝
Մեջն են ընկնում անհամբեր.
Ջանք է անում ամեն մինը,
Շուտով տանի, տիրանա…
Ու այրվում են, այրվո՜ւմ անվերջ
Կըտրիճները Փարվանա:
Ջանք է անում ամեն մինը,
Շուտով տանի, տիրանա…
Ու այրվում են, այրվո՜ւմ անվերջ
Կըտրիճները Փարվանա:
բ) ամենալարված,
Հագած, կապած զենք ու զըրահ,
Ձիանք հեծած ամեհի,
Ահա եկել հավաքվել են
Կըտրիճները Կովկասի,
Ծեր Փարվանա թագավորի
Ձիանք հեծած ամեհի,
Ահա եկել հավաքվել են
Կըտրիճները Կովկասի,
Ծեր Փարվանա թագավորի
Ապարանքի հանդիման
Կազմ ու պատրաստ սպասում են
Մոտիկ ժամին մըրցության:
Ըսպասում է ողջ աշխարհքը՝
Եկած, կիտված Փարվանա,
Կազմ ու պատրաստ սպասում են
Մոտիկ ժամին մըրցության:
Ըսպասում է ողջ աշխարհքը՝
Եկած, կիտված Փարվանա,
Թե ո՞ր կըտրիճն արդյոք պիտի
Էն սիրունին տիրանա:
Էն սիրունին տիրանա:
գ) ամենատխուր,
Հույսը հատավ… ու լաց եղավ.
Էնքա՜ն արավ լաց ու կոծ,
Որ լիճ կըտրեց արտասուքը,
Էնքա՜ն արավ լաց ու կոծ,
Որ լիճ կըտրեց արտասուքը,
Ծածկեց քաղաքն ու ամրոց.
Ծածկե՜ց, կորա՜ն, ինքն էլ հետը…
Այժըմ էնտեղ տըրտմաշուք
Խոր Փարվանա լիճն է ծըփում,
Հըստա՜կ, ինչպես արտասուք:
Ծածկե՜ց, կորա՜ն, ինքն էլ հետը…
Այժըմ էնտեղ տըրտմաշուք
Խոր Փարվանա լիճն է ծըփում,
Հըստա՜կ, ինչպես արտասուք:
դ) ամենախաղաղ հատվածը:
Փարվանա արքան մի աղջիկ ուներ.
Ու ոչ մի որսկան դեռ իրեն օրում
Ու ոչ մի որսկան դեռ իրեն օրում
Էնքան գեղեցիկ եղնիկ չէր տեսել`
Իր որսն անելիս Մըթին սարերում:
Իր որսն անելիս Մըթին սարերում:
No comments:
Post a Comment