Wednesday, February 17, 2016

Բջիջներ

Երբ ես առաջին անգամ մանրադիտակով նայեցի սոխի կճեպի բջիջները ես pատկերացնում էի որ նրանք շարժվում են, բայց հետո իմ բնագիտության ուսուցչուհին բացատրեց թե ինչու այդ բջիջնռրը չեին շարժվում:Այդ բջիջները նման էին վեցանկյուն ունեցող ֆորմաների: Նրանց մեջ կար մի դեղին կետ:Այդ կետը կորիզն էր: Կորիզը գտնվում էր ֆորմաի մեջտեղում:Բոլոր ֆորմաների մեջ բաց կանաչ էր: Ահա այն նկարը որի մեջ ես նկարել եմ թե ինչ եմ տեսել մանրադիտակով:
Եթե չգիտեք թե մանրադիտակն ինչ է ահա նկարը

Առաջին անգամ մանրադիտակով դիտել է անգլիացի գիտնական Ռոբերտ Հուկը 1665թ.-ին:Նա մանրադիտակի տակ դիտելով բույսերի խցանային հյուսվածքի նուրբ կտրվածքները՝ նա նկատեց, որ հյուսվածքը կազմված է մանր խորշիկներից, որոնք միմյանցից անջատված են 

միջնապատերով։ Դրանք նա անվանեց բջիջներ։ 

No comments:

Post a Comment