Monday, January 25, 2016

Translations,Թարգմանություններ


                                                  GORDON  WILSON   from  Aberdeen

Hello!  My name's Gordon Wilson.I come from  Aberdeen in Scotland, but now I live and work in London. I have a very small flat near the centre. I'm a waiter and I'm also a drama student.I work in an Italian restaurant. I eat Italian food and I drink Italian and French wine. I don't drink beer. I don't like it. And I don't play sports. I speak three languages-English, French, and a little Italian. I want to be an actor.

                                                 Գորդոն Վիլսոնը Աբերդենից

Բարև, իմ անունը Գորդոն Վիլսոն է:Ես Աբերդենից եմ Սքոնթլանդում,բայց հիմա ես ապրում և աշխատում եմ Լոնդոնում:Ես ունեմ շատ փոքր բնակարան կենտրոնին մոտ:Ես մատուցող եմ և ես նաև թաթերականի ուսանող եմ:Ես աշխատում եմ իտալական ռեստորանում:Ես ութում եմ իտալական ուտելիք և ես խմում եմ իտալական և ֆրանսիական գինի:Ես չեմ խմում գարեջուր:Ես այն չեմ սիրում:Եվ ես չեմ զբաղվում սպորտով:Ես խոսում եմ երեք լեզուներով՝ Անգլերեն,Ֆրանսերեն և մի փոքր Իտալերեն:Ես ցանկանում եմ լինել դերասան:

 
                                                This is Sally Milton

She's married, and this is her family. Their house is in London.She's a teacher. Her school is in the centre  of town. Tom is Sally's husband. He's a bank manager. His bank is in the centre of town, too.
՛Our children are Kirsty and Nick. They're students at Camden College. We're happy in London.՛

                                       
                                               Սա Սալլի Միլ2ոնն է

Նա ամուսնացած է, և սա նրա ընտանիքն է:Նրանց տունը Լոնդոնում է: Նա ուսուցչուհի է: Նրա դպրոցը քաղաքի կենտրոնում է:Թոմը Սալլիի ամուսինն է:Նա բանկի մենեջեր է:Նրա բանկը գտնվում է քաղաքի կենտրոնում նույնպես:
<<Մեր երեխաներն են Քիրսթին և Նիքը:Նրանք Քամդեն Քոլեջի ուսանողներ են:Մենք ուրքխ ենք Լոնդոնւոմ>>:
                   

                                            Sally's brother

This is  David Arnot and his family.
We're from Wales. I have a small farm. My wife's name is Megan,and she has a job in town. She's a shop assistant. We have one child, Ben, and two dogs, Dylan and Dolly. My sister, Salli, and her husband, Tom , have a big house in London. They have two children. Tom has a very good job.
                                                 

                                         Սալլիի եղբայրը

Սա Դավիթ Արնոթը և իր ընտանիքն է:
՛Մենք Վալեսից ենք:Ես ունեմ մի փոքր ֆերմա:Իմ կնոջ անունը Մեգան է, և նա ունի աշխատանք քաղաքում:Նա վաճառողուհի է:Մենք ունենք մեկ երեխա,Բենը, և երկու շուն, Դիլան և Դոլլին:Իմ քույրը,Սալլին, և նրա ամուսինը, Թոմը, ունեն մի մեծ տուն Լոնդոնում:Նրանք ունեն երկու երեխա:Թոմը ունի շատ լավ աշխատանք:



                                                 

No comments:

Post a Comment